Första skoldagen!

Första skoldagen var king! Träffade två nya vänner, Anna och Lisa. Båda är 22 år och sambo! Jätte roligt. Jag var typ yngst i klassen! Alla var 20 plus.
Vi hade en introduktion i en av salarna i en av alla hus som finns! Sedan var det bara att gå ner till en nation och skriva in sig. Vi skrev in oss i Norrlands då Annas pojkvän sa att den var bäst!
Sen gick jag hem och gjorde mig iordning för igår var det dags för första nollningsdagen!
Mötte Anna och Lisa vid sex tiden och då hade allt börjat lite smått. Så det var bara att kasta sig in i alla lekar och de lag vi blivit tilldelad. 80 talet är vi. Så man måste klä sig som 80 tal då man är ute och festar med gruppen!
Efter alla lekar drog vi vidare till Stockholmsnation och festade! Jätte billig sprit och Lisa tålde hur mycket som helst så hon söp mig och Anna under bordet! haha! Men kul hade vi!
Idag mår jag förvånansvärt bra och har till och med hunnit att hälsa på Tomas syster. Hon skulle bjuda mig och Tomas på mat men det blev tvärt om! Såg Fletch då jag var där! Bra film med chevy chase! Skulle hälsa på första bebisen i Funseth släkten på över 20 år också men jag är ju sjuk så då gick de ju inte! Jätte tråååkigt. Men det får bli en annan dag.
Nu sitter Tomas och spelar halo (som vanligt) medan jag sitter och halvsover. Ska snart sova för imorgon är det nog fest igen!
Hoppas ni har det bra i Norrlands my friends!
2 Kommentarer till "Första skoldagen!"
Postat av: Julia the one and only

Fan va roligt du måste ha de! vill också vara där! här är det regningt och kallt :( jag ska fixa med mitt fotoalbum idag :D


Datum: 2010-08-28 / Klockan: 12:48:48
Postat av: Ida

Sv: Jaa, jag har as roligt!

De ska jag kolla på då jag kommer hem!

URL: http://idafh.blogg.se/
Datum: 2010-08-28 / Klockan: 13:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!