Vännerna

Jag gick till Erika vid sex tiden och började dricka första ölen vid halv sju.
Kvällen var verkligen skiiit rolig! Kortspelande, musikspelande och en massa dricka!
Slutade med att jag och Erika (Lite Malin) badade i viken och efter badet blev det till att palla morötter och lite annat smått och gott från spökhuset.
Krokom var som vanligt dött men det gjorde inget! Hade så himla roligt så det märktes inte!
Känns tråkigt att man ska lämna allt det här om tre dagar!
Helen sov hos mig och klockan halv sju gick hon upp! Trött var hon minsann! Så båda tog en huvudvärkstablett.
Ikväll ska jag till stan. Blir mysfilmkväll hos Josse med tjejerna! Josse åker imorgon så idag fick bli dagen för mys!
Imorgon ska jag till tandläkaren för ett sista besök innan jag fyller 20 och måste betala! Och om jag har otur kanske jag måste till doktorn! Tror jag har urinvägs infektion, ska testa om två timmar och se vad stickan säger! Så det blir väl till att äta lite tabletter innan man åker till Turkiet!
På fredag blir det nog en fika med Annika!
Och lördag kväll består av picknick på kvarnback om vädret tillåter!
Och någonstans där i mellan ska jag hinna packa både flyttpackningen och Turkietpackningen! HAHA! Men de klarar jag fin fint!
0 Kommentarer till "Vännerna"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!