Costal scents

Idag fick jag paket!! Vad glad jag är!
Båda två har 88 färger var. Den ena heter Metal Mania Palette och den andra Ultra shimmer eye shadow palette. Så idag ska jag sminka mig en massa! Gud vad roligt! Ska köpa lite nya borstar då jag går ner på stan för dom jag har funkar inte. Sedan se hur mycket en primer kostar!
Fick betala 435 kronor för båda två! Vilket kap! Jag beställde dom på www.Costalscents.com i ett combo set.
Hann inte skriva igår. Skulle ju på pubrunda men jag var alldeles för sjuk, eller rättare sagt ÄR för sjuk. Så det blev tvättning mellan 12 - 15 sedan en MASSA film tittande!
Tänkte faktiskt skriva lite om de 3 filmerna vi såg! Men gör det i ett annat inlägg annars blir det här så långt!
Idag ska jag och Tomas gå ner på stan! GÅ ner. Inte bil, inte buss utan GÅ! Ska bli skönt! Får se ifall jag får tag i frisören som ville sälja böcker till mig! Behöver dom i helgen så att jag kan plugga! Hoppas också att jag får mitt studiebidrag imorgon!
1 Kommentarer till "Costal scents"
Postat av: Erika

Jäklar vad mycket inlägg jag har att läsa :D Tar ett tag!! De där två harj ag också tänkt beställa :D Är ju asbra!

URL: http://er1ka.blogg.se/
Datum: 2010-09-09 / Klockan: 17:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!