Dag 3 - Mina föräldrar!

Anders Funseth: Min pappa som kommer ifrån Stockholm. Han fyller 47 den 12 juni i sommar! Han äger ett eget företag vid namn z-signaler. Dom lagar alla trafikljus som finns helt enkelt!
Maria Heurlin: Min mamma som är född någonstans nere i Småland! Hon fyller 45 den 30 september! Hon jobbar på en förskola i Krokom!
Mamma och pappa träffades då mamma var 22 tror ja och pappa 24! Dom flyttade in efter 2 veckor tillsammans och blev förlovade och skaffade barn ganska fort! Dom är inte gifta, utan bara förlovade! Precis som jag vill ha de! :D
Mina föräldrar är dom bästa! Det finns inga bättre. Dom finns alltid där då jag behöver dom! ALLTID. Jag vet att har jag problem är det bara att ringa eller åka dit.
Mamma och jag hade några tuffa år tillsammans då jag växte upp och bara bråkade. Men det löste vi! Och nu har vi en underbar relation! Hästar är det vi har mest gemensamt!
Pappa och jag har alltid haft det lätt! Men fick nog bättre relation då jag övningskörde och han var min handledare!
Finns inte så mycket mer att säga än att dom verkligen är bäst! Mina bästa vänner :love:
0 Kommentarer till "Dag 3 - Mina föräldrar!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!