Slötjej91

Vad trött jag är idag. Känner mig som en zombie. Det var ändå en lättsam och väldigt rolig dag men sov typ ingenting inatt och då är det inte lätt! Åt med Filippa och två till i klassen på före detta subway. Tog en sallad, de var ju inte super super gott men inte äckligt heller. Inte värt 79 kr!
Sedan vart det fika med Erika och Helen! Jätte mys.
När jag kom hem slocknade jag i 2 timmar men inte är jag piggare för de! Blev korv med bröd till middag, lättsamt och typ ingen disk.
Nu blire dusch sedan plugga och sova! Ska nog sova lite längre imorgon så jag pallar allt! Det är mycket nu i skolan med två stora grupparbeten och 2 veckor till tentan!
1 vecka tills jag fyller 20! Tihi
På måndag ska jag och Filippa börja ett hälsosammare liv. Tänkte först haka på Gi/LCHF metoden men sluta äta kolhydrater helt kändes jobbigt! Och bli vegetarian har jag inte råd med.
Så ska bara äta nyttigare och skippa godis!
/ Ida
0 Kommentarer till "Slötjej91"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!