Perfekt dag

Vilken härlig dag det har varit idag! Vaknade klockan tio men låg kvar i sängen till tolv och bara tänkte lite. Sedan gick jag upp, åt mannagrynsgröt och började plugga! Har läst hälften av filosofiboken (Tog 5 timmar) och verkligen fattat! Har hunnit med så mycket pluggmessigt idag!
Tomas är på utbildning så har haft hela lägenheten för mig själv. Förutom katternas busande så har det varit lugnt och tyst. Perfekt pluggmiljö!
Känner mig så... Glad och harmonisk idag!
Så skönt att bara få vara för sig själv! Dricka lite te och läsa. Boken är faktiskt riktigt intressant också!
Nu lagar jag en annorlunda korvstroganoff till min man och han lär nog komma när som helst och känna den underbara doften!
Sedan blir det mer filosofi! För den ska jag banne mig ha läst ut innan onsdag i alla fall!
Så csn, FUCK YOU! Jag kommer klara tentan och få pengar av er ändå!
/ Ida
0 Kommentarer till "Perfekt dag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!