Loca loca loca

Vaknade av Tomas klockan halv tio. Han gick ju och la sig tidigt och sov hela natten. De gjorde inte jag. Så jag somnade om igen tills han väckte mig halv tolv! Skit, inte bra. Nu kommer jag inte kunna sova inatt heller!
Har nyss varit ute i det fina vädret! Gick till Brevåg skylten och sen gick jag ut på isen då jag skulle tillbaka. Ungefär 7 km blev de! Är helt slut men känner mig så fräsch!
Snart blir det matlagning! Eller ja, värma mat. Korvstroganoff sen igår och en massa sallad, mums!
Imorgon är det skola! Då får jag äntligen träffa Filippa som jag inte sett sen i måndags! Haha!
De blir lunch ute då! En sallad på Daffys, mumma!
Puss!
0 Kommentarer till "Loca loca loca"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!