7 april

Längtar tills jag ska åka ner till Sthlm och träffa Erika! Behöver verkligen en paus från Östersund. Denna stad gör mig på dåligt humör gång på gång. Känner mig extra less på livet just nu faktiskt. Känns som vad jag än gör så blir allt bara fel. Kan de inte börja gå på räls snart så jag kan börja slappna av?
Tror jag ska lägga mig nu. Har en väldigt jobbig klump i magen som inte vill försvinna. På tisdag ska jag försöka få tag i sommarjobb och försöka få ordning på livet, för just nu känns det väldigt kaos. Vilket de gjort i några veckor.
Hoppas våren kommer snart så att all oro och skit försvinner!
Detta gör de definitivt inte bättre...
1 Kommentarer till "7 april"
Postat av: Erika

Ja det blir awesome!! Lääängtar :D

URL: http://eliika.blogg.se/
Datum: 2012-04-08 / Klockan: 16:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!