Dieter vs status?

Jag har funderat på en sak!
Har testat en massa olika dieter detta år!
  • Räknat kalorier
  • LCHF
  • Mer grönsaker och frukt
  • Bara soppa
  • Har även testat varit vegetarian (Fast de inte är en diet)
Och jag har kommit fram till en sak! Det hade varit mycket lättare att hålla dessa dieter om man varit singel och bott själv! För varje gång Tomas inte är hemma är de inga problem, men så fort ha kommer hem och lagar annan mat över typ en helg så kan jag inte hålla mig! De är superjobbigt! Sen är vissa av de där dieterna (Som jag fått tips om i min "hälsa & skönhet" tidning) jättedumma! Men de skulle vara kul att klara av att hålla så länge som tidningen säger. Skulle inte vilja hålla på så hela livet att tex utesluta kolhydrater! Men testa under en lite längre tid vore roligt!
Ja, de var bara en tanke! De kanske är jag som är svag? Haha!
0 Kommentarer till "Dieter vs status?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!