Måndag = Ny vecka!

Var på bio igår, IGEN, och såg wrath of the titans! Riktigt bra film och dom hade verkligen fått till 3D effekterna! Ryckte till flera gånger för trodde jag skulle få en sten på mig! Haha! Men denna film är typ en tvåa av Clash of the titans. Tomas tyckte den var bättre men jag tyckte denna var bättre! Liam Neeson var med och de säger allt om filmer! Den handlar iaf om grekisk mytologi. Och jag älskar de! Man kan så mycket efter att ha sätt Herkules som liten! Tihi!
Blev ingen Cx igår då passet var fullbokat! Så var en liten latmask. Tror jag ska iväg idag men de kändes verkligen jobbigt att dra sig iväg till gymmet. Håller på att städa här hemma för fullt! Köket är nu klart och snart ska jag ta mig ann vardagsrummet! Blä för städning!
Sedan tänkte jag laga lite mat tills mannen min kommer hem, är en sådan duktig hemmafru! Tihi! Hoppas jag får brev idag från vikariepoolen så att jag kan börja arbeta redan imorgon!
Har kollat klart alla serier nu! Buhu! Gammal bild då jag och Rasmus myser!
0 Kommentarer till "Måndag = Ny vecka!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!