Nu drar jag ut och springer!

Hittade Khloe och Lamar nya avsnitt då jag tittade runt lite! Jag som trodde jag hade kollat ikapp allt men icke sa nicke!
Städningen av vardagsrummet har inte blivit av än! Latmaskjag!
Ska däremot ta mitt feta arsle ur soffan snart och gå till lillsjön, springa runt och sen hem! Blir 4 km och de får räcka för idag! Tänkte ju gymma men att dra dit kändes väldigt jobbigt måste jag säga! Så ska ut en tur istället! Om man vill tappa vikt är ju löpning bäst! Plus att jag ska kanske gymma imorgon annars så ska jag på dubbelpass på onsdag vilket som! Sedan springa i helgen också!
Nu ska jag ut!! Inge mer meeeeen! De tar max 30 min!
Sen kan jag gosa ner mig i soffan med gott samvete!
0 Kommentarer till "Nu drar jag ut och springer!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!