Onsdagen den 18 april 2012

Blev inget jobb idag, tråkigt tråkigt! Hoppas hon ringer mig imorgon! Julia som inte ens behövde pengarna fick jobb! Typiskt!
Aja, har bara slappat idag! Som vanligt då jag är ledig, haha! Ska nog he igång diskmaskinen snart och sedan dricka lite te!
Idag blir det potatisbullar till middag tror jag! Hinner inte äta med Tomas för vid halv sju ska jag iväg på dubbelpass! Bodybalance och cx! Wiie! Han kommer nog inte hem fören vid sjuk så ser han då jag kommer hem!
Väldigt gammal bild från då vi bodde på skolgatan!
Älskar han lika mycket nu som då. Finns inget underbarare än att varje morgon bli väckt av en puss och varje natt innan man somnar få en puss. Han är helt underbar och är det bästa som hänt mig! 4 ½ år tillsammans och de finns ingen annan jag skulle vilja tillbringat de åren med. Hoppas på många många fler! Älskar dig mer än ord kan beskriva <3
1 Kommentarer till "Onsdagen den 18 april 2012"
Postat av: Erika

Eller hur! Jag orkar knappt ens ta bilder till bloggen så hur ska jag orka ta bilder på det där instagram grejen? xD

URL: http://eliika.blogg.se/
Datum: 2012-04-18 / Klockan: 15:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!