Produktiv morgon!

Vaknade upp klockan åtta idag och ringde till pedagogpoolen! Fick jobb där så nu är jag vikarie på förskolor i Krokom fram till sommaren då de stänger!
Sedan ringde jag till resurspoolen i Krokom också och har nog fixat ett sommarjobb på ålderdomshem och hemtjänsten där! Wiie! Klockan hann inte ens bli nio och jag löste problemen i mitt liv! Wooop woop!
Idag ska jag till sjukhuset och som sagt träffa min bästavän!
Sedan blir det mer mys med Tomas som är ledig idag! Wiie!
Nu när jag får in pengar kan jag också handla lite i Sthlm!! De ska bli kul!
Solen skiner och ännu en dag är bra! Den här pausen behövdes verkligen!
Ska springa 5 km i helgen och försöka klå min tid! Ska göra en liten tabell över tiderna senare så får ni också se ifall jag förbättras! Var på dubbelpass i onsdags, Cx och bodybalance, kände mig riktigt stark och duktig efter de måste jag säga! Tror jag ska fortsätta med dubbelpass på onsdagar och sedan springa på helgerna! Bodybalance mjukade upp kroppen och cx dödade den! Haha!
0 Kommentarer till "Produktiv morgon!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!