Stor och stark!

Kom hem till en tom lägenhet efter passet! Tomas kommer om typ en timme. Vi ser varandra seriöst typ 1 timme om dagen. Jättetrist! Men thats life!
Passen var riktigt jobbigt och jag har ont överallt! Man känner verkligen hur stel och spänd man är då man kör body balance! Men de gick bättre idag iaf! Blir en till onsdagstradition! Cx gick ovanligt bra faktiskt!!!! Är stolt över mig själv, kände mig så stark och uthållig idag! Brukar falla ner på knäna på plankan men inte idag! Stod upp hela tiden och tjurade! De märks att mian typ 12 pass där har gett resultat! Både på vågen och muskler!
Mina pojkar! <3
Hoppas på jobb imorgon! Ska snart hoppa i duschen, sen göra lite te och då Tomas kommer hem blir det lite Greys anatomy!
1 Kommentarer till "Stor och stark!"
Postat av: Erika

Jag har träffat Elliot 2 veckor på 14 veckor.. Ännu sugigare.

URL: http://eliika.blogg.se/
Datum: 2012-04-19 / Klockan: 18:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!