Underbara vänner <3

Kollade som sagt igenom bilddagboken och alla underbara minnen kommer tillbaka! Då vi festade hos Elliot i Krokom till nio på morgonen, då jag utmanade Annika att äta allt hon tyckte var äckligt och i detta fall var de korv! Då vi festade, satt på bellas filt med ett glas vin, alla lunchsamtal och varje gång Annika gick ut med Bosse fick jag ett samtal, då vi sov över hos varandra, alla gånger vi färgat håret, åkt till Erikas stuga och fångat grodor, lekt på reveljen, skolkat från skolan bara för att ha de bäst!
Eller då Malin pissade i en grävskopa bara för att! Hahahah! Då jag, Erika, Tomas och Elliot var i mjäla en hel helg! Spelade krocket och åkte flotte!
Min familj och alla minnen med dem är självklart också bäst <3
Haha xD
Ge mig ett smeknamn! lägg sedan ut den på din egen bdb & se vad folk vill kalla dig. :)
Idag var de tråkig jobb mäss skit :P De var iaf kul att man fick vara med Annika, Tomas och Jenny (: Även fast de där med jobben var tråkigt så har man ju alltid roligt med dom :D Sov hos Tomas i tisdas (: Vi kollade på två skräckisar:(Usch) Feast och the hills have eyes 2. Sen igår sov han hos mig, och glömde mobilen xD :P Så efter mässan fick han åka hit och hämta den, vara med mej lite sen åkte han. För idag skulle han till Sveg :/ Spelning hela helgen.. Kommer sakna dej <3 Imorgon är jag ledig :D Har haft en sån slapp vecka! Måndag: Ledig Tisdag: Friluftsdag (Var sjuk, så var hemma) Onsdag: Började klockan 12.00, satt och pratade om ett film projekt som vi ska göra till ungefär 14.00 sen var de matte till 15.00, sen slutade man xD Tosdag: Mässan från 09.45 till 13.00 typ :P Fredag: Ledig :D Men nästa vecka kommer bli jobbig :P Saknar mina underbara flickor (Använde nyss ett ord som typ bara Helen brukar säga xD)! Vill att vi ska ha tjej kväll någon kväll! Bara vi tjejer, utan sprit och killar (: <3<3
Vet att jag är sent ute :P Men här är lite bilder sen festen 8/2 och 9/2 :D
Mina vänner är bäst <3<3
- Annika -
alla måste svara! kopiera denhär listan och sätt den på din sida och se vad dina vänner tycker om dig. 1, vad tycker du om mitt utseende? 2, vad tycker du om mitt hår? 3, vad tycker du om min rumpa? 4, vad tycker du om personlighet? 5, tycker du att jag är rolig? 6 skulle du vilja hångla med mig?
Erika och Helen - Posarna xD
FNK = Fula nakna klubben :D HAHA xD
Idag följde jag med Erika hem efter skolan (: Vi gjorde milkshake och nördade oss lite vid blockwars xD HAHA :P Senare ikväll blire kubb (: Sen imorgon är de fest utomhus xD Vid lillsjön ;) Alla som har lust att komma, kooom :D <3<3<3<3<3<3<3<3
(Tidsfördriv) Är du i ett förhållande? Jaa (: Om inte, varför inte? Hur långt var ditt längsta förhållande? Jaa, de är de här förhållandet :P 5 månader på torsdag (: Har du velat bli tillsamans med ditt/dina ex igen? Nej Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden?  Ett nummer :P Vad är DU mest för, förhållande eller strul? Förhållande Har du någon beundrare? Japp :D Har du varit kär i flera samtidigt? Nepp Har du sårat någon allvarligt?  Tror de :/ Bästa raggningsrepliken? Hmm... Vet inte xD Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Tomas (: Var vill du vara nu? Hos någon, så jag har något att göra! :P Var går du i skolan? Pc, stan var &auml
<3
Annika Dahlgren Denna 17 åriga läckerbiten söker kille mellan 17 - uppåt! Hon gillar friskis & svettis, träna & äta potatis, korv & makaroner. Haha, nu skojade ja, de jag nyss nämnde är ALLT hon hatar. För att återgå till de allvarliga! Hon älskar Dr.Phil och kommer aldrig kunna älska just DIG lika mkt som hon älskar honom, men nästan. Måste även säga att hennes musiksmak inte riktigt är min stil, vilket är posetivt enligt alla förutom mig. Men vad söker hon hos en kille? Jo, han ska vara: Snygg, snäll, rolig och LÄNGRE än henne! Så,vad krävs för att vinna denna unga tösabits hjärta? Inte mkt, säg bara EN enda komplimang så är hon din! Vill du veta mer? Skriv då till mig på "Privata meddelanden" så kommer du då få hennes mejl och om du har tur: EN BILD!
Ända anledningen till att jag gör dom här dumma listorna är för att jag är rädd att de ska hända! Så sluta lägg ut såna här listor folk! :P DU ÄR UTMANAD! Du ska tänka på den person du tycker om/är kär i och svara sedan ärligt på frågorna här nedan! <3 Gör du inte de kommer ni göra slut imorgon!! Är han svensk? - Ja Är han i din ålder? - 2 månader yngre xD Är han lång eller kort? - Lång Är han omogen eller mogen? - Både och ;) Är han söt, fin eller vacker? - Allt Är han oskuld? - Näe :P Är han okysst? - Nej Är han snäll? - Ja Är han lätt att prata med om allting? Japp  Är han lätt att skratta med? - Japp Är han mobbad? - Av mig dårå ;) Är han blyg? - Nej Är han framåt? - Japp Har han någon gång gjort dig riktigt ledsen? - Nej Har han gjort dig riktigt glad? - Alltid (: Om du är ledsen, kan du prata med honom då? - Japp Om du är glad, delar han glädjen med dig då? - Japp Brukar du ofta vara arg på honom? - Har bara varit de en gång :P Brukar du krama honom mer än 10 ggr på en kväll? - Om jag är med han så ja ;) Tycker han att du är jobbig ibland? - Antagligen xD Tycker han att du är snäll och rolig? - Men självklart ;) Har du sovit hos honom någon gång? - Yes Har han sovit hos dig någon gång? - Yes Har ni duschat ihop? - Japp Brukar du tänka på honom? - Jaa Brukar du sakna honom? - Japp Brukar du fälla t&arin
Halloween fest! :D
Finns så himla mycket och under alla de år jag levat har verkligen vännerna gjort mitt liv! Vi har haft motgångar men ännu fler roligheter!
Tack för att ni gjort mitt liv bäst!
1 Kommentarer till "Underbara vänner <3"
Postat av: Bella

<3<3<3 Du är så bra min fina Ida!


Datum: 2012-05-13 / Klockan: 16:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!