Ännu en dag i paradiset

Sitter återigen och ska snart plugga matte!
Blir nog inte skola fören på torsdag då jag ska lära mig sätta PVK! Känner att jag måste fokusera BARA på matten i veckan ,då jag har tenta på måndag, och inte den andra tentan som är den 24 februari!
Snart fyller jag också år! Wiiie! Längtar så mycket till festen! Kommer bli grymt! Haha, tror jag nämner i varje inlägg att jag snart fyller år men längtar så tills alla kommer!
Har ätit lite havregrynsgröt nu på morgonen och var lite sugen på att träna men Julia kunde inte och då blev jag lite omotiverad! Får se om jag kanske drar mig iväg sen. Tycker jag börjar gå upp igen så uscha! Måste iväg och träna och sluta äta massa skit!
Idag ska jag göra skinksås med broccoli så de blir ltie nyttigt!
Nu liiiite tv sen matte!
Vill få tid att åka till Krokom och träffa bästa tjejen i hela universum! Min bästa vän <3
Sen vill jag att Anna pallrar sig till Östersund så jag kan peppa henne!! <3
0 Kommentarer till "Ännu en dag i paradiset"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!