4 juli 2012

Firade lillasyster Linnea idag! Hon fick en massa fina presenter. Dock inte från Julia och mig eftersom vi ska köpa något coolt i Grekland! Plus att hon fyller inte år fören den 15! Tihi!
Sedan sa jag hejdå till farbror, Cilla och lillkusinerna för de åker imorgon på morgonen!
Tänkte jag skulle träna idag men hann inte då de var middag och kalas! Blev en massa glass och lite tårta faktiskt! Tihi! Ska träna imorgon dock! Tror Julia kommer vara hård.
Sedan är de helg efter jobbet! Slutar 14 men ska försöka få skippa rasten så jag kan gå 13.30! Ska kolla på Linnea då hon spelar fotboll. 
Vi kan dock inte bestämma oss ifall vi ska gå två dagar eller en dag på Björnfesten... Detta eviga velandet!
Städat är de här någorlunda iaf! Packar med mig lite saker imorgon och katterna. Sedan tar vi resten söndagdag då vi kommer hit till stan igen! Sedan bor vi i Krokom!
 
Väntar på Tomas som jobbar sent idag igen.. Har inte sett han på typ hela veckan... Buhu! Men skulle tydligen vänta uppe och inte lägga mig. För han ville se någon serie och mysa så vi hann ses lite! Så jag sitter väl här då...
 
Ska föna håret! 
0 Kommentarer till "4 juli 2012"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!