28 juni 2012

Jag jobbar och står i! Huvva ligen!
I helgen blir det fest iaf! Killarna i Sveg tyckte synd om mig som missade midsommar så de kommer hit! AWWWEE mina pojkar! Tihi!
 
Sista dagen imorgon! Har sjukt ont i knäna, ryggen och fötterna. Tänkte träna men kroppen säger nej så tar det lugnt denna vecka då! 
Tomas kommer hem lite senare men förhoppningsvis inte allt för sent!
Kom knappt upp imorse, var döööd! Så tidig läggdags ikväll!
 
På lördag ska jag på försözoo innan partyt! Mina kusiner och deras mamma är här! Farbrorn fiskar med pappa hela helgen så han ser jag inte. Men vi ska mysa ändå med småttingkusinerna!
 
 
0 Kommentarer till "28 juni 2012"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!