Enda lediga dagen denna vecka!

3 dagar av den hårda veckan är gjord! "Bara" 3 kvar nudå! Vill verkligen inte jobba midsommar. Alla har så mycket planer och de känns som att de bara är jag som ska jobba?! Buhu... Får tänka pengar pengar!! Plus att på mitt jobb går tiden jättefort och jag har jättebra arbetskamrater så helgen ska nog gå bra! Funderar på att baka lite idag och ta med mig på jobbet bara för att få lite midsommarfirande där också! (De firar midsommar idag nämligen då de flesta inte jobbar i helgen!).
Har börjat dricka lite mycket kaffe på jobbet.. Tror jag måste sluta! Börjar känna kaffesug nu och de är inte bra! Men tog te denna gång! Vattenkokaren på jobbet är en våning ner så orkar aldrig gå ner och koka! Så då dricker jag hellre kaffe!
Idag är jag ledig iaf! Vet inte riktigt vad jag ska göra.. Tomas åker till Sveg med Buster klockan 20.00. Då ska jag till Krokom med katterna. Sover där hela helgen eftersom jag hinner hem, sova och sen ska till jobbet igen! Så onödiga bensinpengar till stan!
Jättefint väder! Man kanske ska förbättra solbrännan som inte existerar? Fast skulle behöva städa... Ska iaf springa idag med Julia! Hoppas Gpsen fungerar idag så jag kan skriva in hur långt jag springer! Kanske hinner med lite styrketräning också?
Rhodos är på söndag 40 dagar bort så måste träna träna! 3 kilo kvar tills jag gått ner 10 kg på ca 6 månader! Tihi! Utan att ätit någon speciell diet. Bara tränat mer! Men vill ner 7 kilo till för de är min målvikt! Wie! Men är bara glad att jag känner mig piggare, starkare och fräschare ju mer jag tränar!
2 Kommentarer till "Enda lediga dagen denna vecka!"
Postat av: Erika

Är också piggare! Så satans skönt :)

URL: http://eliika.blogg.se/
Datum: 2012-06-21 / Klockan: 21:32:10
Postat av: Linda

gud vad bra jobbat!!! :O vad är din målvikt? :D kram


Datum: 2012-06-23 / Klockan: 17:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!