Envis magsjuka

Tjohopp!
Sitter i sängen. Har lite ont i magen och mår illa! Envis magsjuka detta.
Har lyckats börjat äta iaf! Men idag var den duuum!
Igår vakande jag upp med ett tryck över bröstet. Fyfan vad obehagligt de var. Då de inte ville sluta så ringde vi 1177 och de sa att jag borde åka in. Men väntade ett litet tag och sedan gick de över. Skitskumt!
Vill bli frisk så jag kan jobba imorgon! Pengar pengar!
Kom nyss på att jag glömt skickat min tidrapport till jobbet... Hoppas de har överseende med sjukdomar så att jag får lönen i juni ändå!
Har spelat halo med Tomas hela helgen och tvättat vårat tvättberg!
Idag tänkte vi försöka städa ut allt sjukt så fort han kommer hem!
Har även hunnit pratat med mamma Annika! Ska dit och träffa guddotter på onsdag! Blir fika och lite presenter!! Längtar jättemycket!
Är jag frisk i veckan  blir de som sagt bara jobb. Sedan nästa vecka börjar mitt sommarjobb! Wie! Ska bli spännande! Hoppas jag ska trivas!
0 Kommentarer till "Envis magsjuka"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!