Nej nej!

Jag ska inte hoppa av skolan! De var bara de att jag skulle gå om en termin i höst för jag klarade inte medicintentan. Och då tänkte jag att istället för att gå klart alla kurser så tar jag en paus till hösten och kör allt då istället. Så gjorde en kurs denna termin och den behöver jag inte göra om i höst. Men som sagt, de k'ndes bara jätte onödigt att gå klart skolan till sommaren då jag ändå skulle fått gått om. Men nu fick jag veta att skolan har beslutat att man ska få en chans till på sig att göra om medicintentan som jag inte klarade. Så hade jag gjort klart matten och gått klart skolan nu till sommaren och sen klarat tentan i höst hade jag inte behövt gått om! Men nu måste jag gå om bara för att jag inte är klar med matten. Så är förbannad att dom inte kunde sagt detta tidigare för då hade jag inte jobbat nu utan pluggat som ett as!
Men men.. Bara köra på i höst då!
Så, jag ska alltså börja skolan i höst igen men kommer då gå om T3.
0 Kommentarer till "Nej nej!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!