Tisdagen den 12 juni 2012

Var hos Annika igår och hälsa på henne och Linnea! Gud så söt hon var! Skulle dit idag också men Annika har inte hört av sig! Så nu kommer Tomas och hämtar mig.
Var på intro för jobbet igår också. Imorgon börjar allvaret! Tidiga mornar och sena kvällar! Men mycket pengar och det gillar jag!

Ska hem och äta lite middag och senare ikväll ska jag springa 5 km! 3 veckor sedan senast och börjar känna mig latis! Så nu jäklar!!
Grattis till pappa som fyller 48 år idag också! Ska fira han ritkigt på lördag då han är på fotboll idag!


52 dagar kvar!! Och om typ 3 veckor "flyttar" jag och Tomas till Krokom i en månad för att passa huset med Julia då resten av familjen drar till Italien!

0 Kommentarer till "Tisdagen den 12 juni 2012"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!