Ger snart upp

Dagen fortsatte att vara grå.. Ett poäng från att klara läkemedelstentan. Avrundningsfel.. Seriöst. Döda mig. Jag orkar verkligen inte mer plugg. Hela den här terminen har bara kännt som att det går fel. Jag klarar typ inget och jag börjar verkligen tappa den lilla motivationen jag har kvar!
Man försöker och försöker men de går för i helvete inte. ÅHHHHH!!!
Inget sommarjobb har jag heller, så får väl sitta hela sommaren och bara vänta på att en ny termin ska börja som jag säkert får gå om...Idag är verkligen en sån dag då jag bara vill sätta mig i ett litet hörn och gråta. Vet att jag kan läkemedelsberäkning och att jag tar de nästa gång men att veta att man bara har en chans till och sen ha en till super stor tenta.. De gör livet väldigt jobbigt.. Varför kan jag inte ha lite tur någongång detta nya år 2012 som bara varit piss!!!
HElvete
0 Kommentarer till "Ger snart upp"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!