En vanlig söndag!

Sitter och äter havregrynsgröt! Tomas är på innebandy och jag har nördat lite Halo! Haha! Går superbra då jag spelar utan Tomas för då blir jag ihopmatchad med de som ska vara lika som mig! Men jag är ju bättre än min rank så äger! Mohaha!
Idag blir det inte mycket att göra!
Sitter och kollar på Summer catch just nu, verkar mysig!
Sen tänkte jag att jag skulle städa lite mer här i lägenheten! Tro de eller ej men jag har lyckats hållt de fint här! De ser jätte fint ut här och rent! Men tänkte bara fixa till de lite till!
Tomas och jag har börjat på ett nytt "liv'". Då vi inte lämnar allt framme utan faktiskt tar undan så man slipper ha så mycket att göra sen! Och de har fungerat utmärkt!
Blir nog ensam i veckan! Men ska inte till Krokom utan blir kvar i stan. Julia kommer hit och vi ska planera lite inför Rhodos resan och fixa mitt hår fint!
Sen blir det nog mycket jobb förhoppningsvis! ska även träna!
82 dagar kvar!
0 Kommentarer till "En vanlig söndag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!