Måndag

Igår köpte jag färska bär och fil! Sitter nu och äter de och mums! Nu är jag fast! Haha!
Vaknade av ett sms från pedagogpoolen om jobb hela dagen i Dvärsätt! Var så himla trött då jag inte sovit så mycket så tänkte egentligen tacka nej men sen drog jag mig upp ur sängen och bestämde mig för att tjäna lite pengar!
De har dock blåst väldigt mycket idag och varit kallt så trodde inte vi skulle vara ute så mycket, men gud så fel jag hade! Måste skaffa lite termobyxor för höll på frysa ihjäl då vi var ute hela dagen!!!
Ska äta mjölkstuvade makaroner och korv då Tomas kommer hem! Sen gosa ner sig i soffan med en kopp te och film. Blir tidigt i säng och förbereda sig på ännu en jobbdag imorgon! Tror nämligen jag kommer få på samma ställe då de älskade mig! Tihi! Men trött är jag, har varit en seg dag! Tur att alla barnen är så gulliga så att jag vaknar till liv!
81 dagar kvar!
0 Kommentarer till "Måndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!