2 oktober 2012

Igår var mina fina vänner Annika, Helen , Erika och mitt fina gudbarn Linnea här på fika! De var så länge sedan vi alla var samlade och gud så mysigt de var!
I lördags var det dop för Linnea och jag blev officiellt hennes gudmor! Jättemysigt dop och då jag ska ha dop vill jag ha de precis så!
På lördag kväll vart de fest!
Och nu efter en pluggfri helg och måndag måste jag sätta igång rejält!! För imorgon ska jag ta två timmar ledigt från de igen för att fika med Annika & Frida!
Vaccinerade Maja i fredags. 13 veckor vart hon i lördags... STOR TJEJEN!
Tiden går så fort... Redan oktober. Snart vinter...
Nu har jag inte tid! Var tvungen att uppdatera kände jag!
0 Kommentarer till "2 oktober 2012"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!