Kom hem!

Enligt sommartiden är klockan 00:10, men nu då de är vintertid är den 23:10. Dagen har känts extra lång vilket har både varit bra och dåligt!
Åkte hem från Krokom tidigare idag efter att ha bott där och snyltat lite på mamma & pappa i några dagar! Har gjort sushi, myst med bästa vännen, spelat lite spel och kollat skräckfilm! Väldigt mysig helg!
Saknar däremot min älskling så himla mycket! Då jag kom till lägenheten var den kall och väldigt tom! Även fast mamma och Julia stannade en stund på fika, efter de vart de bara ensamt! Haha!
Tomas har också köpt en present till mig då han varit i Sthlm som jag ska få då han kommer hem på torsdag! Han har knäppt kort på påsen den är i och lagt upp på facebook bara för att retas! Så att jag verkligen ska vara supernyfiken!
Jag har planerat en överaskning till han också då han kommer hem! Hoppas bara han inte kommer då jag är på hundkursen mellan 18:30 - 20:00! Har ju börjat gått på sånt för att lära Maja ett och annat, haha! Har bara varit på en och de gick bra, får se hur de går på torsdag!
Har även hunnit skriva in mig på Gym24 med Johanna! Mamma tränar också där så då vart de som perfekt, billigast i stan gjorde de ju bara bättre!
Ska nämligen gå ner 4 kg så att jag sedan kan unna mig julmat och godis! Men i helgen vart de lite mycket av de goda så får "straffa" mig i veckan! Har ändå inga pengar att handla gotta för!
Jag såg serien Torka inga tårar utan handskar idag! Underbar, gud så jag grät! Måste verkligen ses alla som inte sett den! Går att se på Svtplay 24 dagar till. 
Imorgon ska jag alltså träna och plugga en massa, även hinna städa lite i lägenheten.
Maja har inte gjort någon olycka här i lägenheten ikväll! Har varit ute bara 2 ggr, börjar hon kanske fatta att man faktiskt kan hålla sig?
 
NU SÄNGEN!
1 Kommentarer till "Kom hem!"
Postat av: Erika

Nä jag skaffade på golds för vill gå på pass. Deras mrl är asjobbigt !!

Svar: Men gym24 börjar ju med pass på frösön nu i veckan!!! xD Du skulle häng med där! As billigt :D
Ida

URL: http://eliika.blogg.se
Datum: 2012-11-01 / Klockan: 11:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!