Tisdag hemma hos mig!

Sitter och tittar på Svenska hollywoodfruar, den där Gunilla är ju fan hemsk.. Alltså vill typ att hon ska dö. Jag tål na inte! Hemskare människa finns ju inte.. BLÄ! Men kan inte låta bli att titta... HAha!
 
Plockade blåbär häromdagen i Krokom så jag har njutit av dom i soffan med mjölk! Sedan var jag och Maja ute på en långpromenad för typ en timme sedan. Jättehärligt!
 
Har pluggat hela dagen med Johanna! Skulle egentligen fira min bästavän Annika som fyller 21 år idag! Men hennes fästman var sjuk så de får bli en annan dag!
 
Imorgon blir de plugg och städning av lägenheten! Ska även fixa och frysa in alla mina rabarber!
 
Har förresten fått hem pro activ som jag beställde!! Ska testa de ikväll! Skulle se resultat om typ en månad! Håller tummarna!!
 
Tomas har rest bort denna vecka så är själv... Trååååkigt!
Julia har flyttat till stan så bor inte så långt bort iaf.
 
Hmm.. Vad mer?
Tomas pappa ska vara med i Playa del sol på tisdag, tv3 kl. 20.00, så de måste ni se!! Åke i king edwards! Haha, jag ska titta iaf!
 
 
0 Kommentarer till "Tisdag hemma hos mig!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!