Torsdag!

Igår åkte jag till Johanna på eftermiddagen! Blev lite med plugg gjort då jag inte hade en massa andra saker här som "behövde" göras. Gjorde rabarberkräm och städade upp i lägenheten! 
Efter jag varit hos Johanna och Maja fått leka av sig med Bibbi så åkte vi hem hit och åt lite middag! Vid typ halv sju kom mamma och Julia förbi och fikade lite med mig! Sen blev de en lugn kväll med filmen LoL, den var ganska tråkigt btw, men en helt ok film att se om man sitter ensam!
 
Imorse vid nio kom Johanna och pluggade lite mer med mig! Hon åkte tolv men vi fick mkt gjort!
 
Nu ska jag bege mig till frisören!
0 Kommentarer till "Torsdag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!