En lördag full med saker

Älskar att ha Tomas hemma! Jag tror också på ett sätt (Fast man inte vill inse de just då man är ensam) att de är bra att vara ifrån varandra och sakna varandra! För så fort han kommer hem så blir jag som nykär igen. Helgerna är underbara!
Lördag idag då! Igår pluggade jag massa medicin men hann även med lite halo spelande med Tomas! Nya halo 4 måste man ju spela med karln!
Imorse klev jag upp för att gå iväg till skolan och göra läkemedelsberäkningstenta. Jag tyckte de kändes superbra!! Tror jag satte denna med, vågar jag säga de?, fullpott!
Ska plugga vidare nu och sedan ska jag och Tomas iväg och besikta bilen! Sånt roligt måste ju också göras... Hoppas på inga tvåor!
Efter de ska vi ner på stan och hitta farsdagpresent till pappa och fika lite med familjen som också är där!
Sen tar jag med mitt plugg och förflyttar mig till Krokom! Där blir det nämligen familjemiddag som pappa och farmor står för! Direkt efter de blir de hemgång för mer plugg. Wiiie! Livet är superkul just nu.. NOT! Men men, snart är pluggandet över! Ville hellre ha mysvinkväll med Erika och Annika men de får försökas hinnas med nästa helg!
 
Den 15 december har jag och Tomas blivit bjudna till holydayclub av hans jobb! Julbord, bada, basta och sedan sova över! Mysigt!! Så jag hoppas jag klarade matten för omtentan igen sen är den 15, har inte riktigt lust att sitta i skolan när jag kan sitta i en varm bubbelpool!
 
Nu plugg!
0 Kommentarer till "En lördag full med saker"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!