22 april 2013

Försöker plugga men de går trögt... Har snart gått igenom vätskebalansen i kroppen. Kommer ihåg de mesta sedan förra terminen men de går som inte framåt i plugget. 1 ½ vecka till det muntliga och i dagsläget är jag verkligen inte redo! Detta ger mig sån brutal ångest! Vill verkligen verkligen inte skämma ut mig genom att inte kunna något. Och även fast jag vet att jag måste plugga finns de så mycket annat roligt att göra.... De bara suger att jag tappat inspirationen. Ska försöka få tillbaka den och göra klart minst 2 åhörarkopior idag innan Julia kommer ikväll. Sedan ska vi äta middag, plugga och runt nio ska vi se film! Hon har också muntligt om ca 1 vecka så vi båda måste peppa varandra och plugga på! SKA klara denna termin nu så jag får gå ut i praktik! Annars blir de undersköterska! Allt löser sig!
Måste börja träna... Men de blir efter provet. Alltid massa ursäkter, är så lat!
0 Kommentarer till "22 april 2013"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!