Ny start!

Nu har jag slutat surat över tentan helt känner jag. Har gjort en massa kaffe och började morgonen med gröt och första avsnittet av serien Girls som tydligen ska vara "våran generations sex and the city", hittills verkar den bra!
Fick som ny energi idag! Känner att jag bara vill plugga och få till det här nu! De jag slutligen vill bli (Konstigt nog) är chefssjuksköterska. Vet inte varför jag vill bli de då de är så mycket ansvar!! Men jag bara känner att de är något jag verkligen vill bli! Så nu är det bara att satsa!
Ska gå igenom omvårdnaden för ALLA sjukdomarna idag. verkligen grundligt för jag känner att de är där jag brister och de är i det området jag ska vara bäst i, haha!
Så! Nu har jag peppat mig själv ännu mer! 2013 är mitt år och jag SKA uppnå min dröm, kan inte ge upp nu! DE SKA GÅ!
NY START!
0 Kommentarer till "Ny start!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!