snart över

Tung vecka. Har bara pluggat och mått piss faktiskt .Livet har inte känts jättekul och hela kroppen har bara hatat mig. Trött så jag knappt orkar upp ur sängen, huvudvärk från helvete, magvärk så att jag inte kunde äta alls på en dag och bara lite igår och sedan allmänt less bara. Gråter till minsta lilla. Stressen och pressen har tagit över mig. Vill egentligen bara hem till fina Annika på fika eller bara göra något! Men snart är lördag här, och få är detta över!
Var nyss i skolan och pluggade lite med Johanna och Sara! Kom nyss hem efter att varit på mcdonalds!! Skulle köpa nya mcfeast som är denna vecka men den var slut! Buhu! Hungrig som jag var gick jag inte därifrån tomhänt! Köpte en sweet chilli mcwrap! Mums vad god den var! Nu är jag proppmätt!
Ska plugga lite mer och ikväll blir de hundkurs som vanligt 18.30! Tomas kommer också hem! WIE!
På lördag blir de nog vinkväll hos Kicki! Behövs verkligen!
0 Kommentarer till "snart över"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!