1 dag kvar...

Varit vaken sedan 8.56, vaknar den tiden varje dag! Som om jag har en väckarklocka! Haha! Ska snart ut med Maja igen och sen iväg på skolan för att plugga en sista gång innan provet imorgon! Vet inte om jag känner mig redo?! Eller jo, jag är väl de men ahhhh! PANIK! Längtar tills imorgonkväll då detta är över... Ska till Annika imorgon med Bella som är hemma från Malta! Ska bli sååååå mysigt!! Sen är de väl inget mer inplanerat. Ska bara ta en lugn helg utan något plugg alls och förbereda mig för en jobbvecka!
Köpte förresten nya blommor igår! Bla påskliljor!!! Så nu är det värsta "vårigt" här hemma! Ska vårstäda i helgen tror jag faktiskt!
Nu lite kaffe och sen sätta igång!
0 Kommentarer till "1 dag kvar..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!