Alltid lika roligt!

"Tjejerna" igår blev jag och Josse. Sanna och Malin var också förbi en sväng. Men inte gjorde väl de något att det bara var vi?! För kul hade vi. Visserligen hyrde vi (Eller köpte, hyra den för 50 eller köpa den för 40? Så vi köpte den såklart) en jätte dålig film som vi typ inte kollade på alls! Men vi pratade en massa och svullade. AS mysigt!
Egentligen skulle jag in till stan med henne och Annika men nu blev det fika i Krokom istället hos Annika så får träffa Josse någon annan gång! Hon åker ju till Turkiet idag så hinner inte se henne innan jag åker. Men Josse, du får komma ner till mig! Så gör vi Uppsala osäkert!
Så klockan tolv har jag en fika dejt med Annika! Sedan ska jag till apoteket så jag blir friiisk!
Om jag hinner ska jag in till stan en sväng och säga hej till Josse. Men de blir nog tajt!
Nä, ska på toa nu sedan dra! Måste packa ikväll också!
Idag är det fredagen den 13 också! Tror ni det kommer hända något idag?
Var ju hos tandläkaren nyss på mitt sista besök innan jag måste betala! Inga hål! Men hade ett som var jätte litet men inte behöver lagas. Så måste använda tandtråd. Men jag är så dålig på de! Orkar inte lägga ner mer tid än vad jag redan gör på kvällarna innan jag ska sova! Tandtråd är så segt! Eller hur?!
Men ligger i riskfaktor 3, så det kostar inte så mycket för mig per år om jag vill gå med i tandläkar.. bla bla bla! 780 kr per år tror jag. Så får se hur jag gör!
2 Kommentarer till "Alltid lika roligt!"
Postat av: philippaanderssons - never back down ☮

haha, vi får hoppas att det inte händer ngt!

URL: http://philippaanderssons.blogg.se/
Datum: 2010-08-13 / Klockan: 11:51:06
Postat av: Coquina

Skönt att inte ha hål, är också dålig på tandtråd tyvärr =(

URL: http://coquina.blogg.se/
Datum: 2010-08-13 / Klockan: 11:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!