Då var allt packat!

Nu är Turkiet väskan och flyttkartongerna klar packade! Tror att jag säkert missat något men då kommer jag väl på det ikväll!

Kändes jobbigt att packa allt. Både för att jag ska lämna allt och för att jag vet att jag ska flytta själv. Vill att Tomas ska flytta ner med mig på en gång eftersom han ändå inte jobbar just nu pågrund av det dåliga vädret. Men men... Klarar väl mig en månad!

Imorgon far jag till Turkiet! 21.00 kommer jag sitta på planet och 02.10 är jag framme i värmen!
Gud vad jag längtar!!! Ligga på stranden och bara steka. Ingen kommer kunna nå mig för min mobil kommer vara av!

Ska snart äta kräftor med familjen! Har ni ätit kräftor iår?

La förresten ett bud på www.tradera.com igår! En palett med 88 ögonskuggor i alla möjliga färger för 115 kr!
Hoppas jag får den!
Vore värsta kapet!
1 Kommentarer till "Då var allt packat!"
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Jag var i Turkiet år 2005. Jag älskade det! Så varmt och härligt där. Och då var jag i Side. Vart i Turkiet ska du?? =)

URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Datum: 2010-08-14 / Klockan: 21:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!