Döda timmar

Jahap, Tomas skulle jobba till 21.00 typ. Om inte senare! Dryyygt! Så jag tänkte underhålla mig med en film! Hajfilm, de var länge sedan! Tur att man har voddler. Megalodon heter den. Lär ju vara jätte B, men men! Då dödar jag typ 2 timmar. Kommer en filmrecension då jag tittat klart!
Sedan kanske det blir Halo eller sims?
Det är så dammigt i Tomas rum efter att jag städat upp allt som låg på golvet så jag håller på att dööö! Dammsuga imorgon kanske?
Blir ju själv i huset för Lina ska flytta ner till Sthlm så då drar hela familjen med. Och Tomas jobbar så imorgon kanske man får laga mat själv och underhålla sig på annat vis!
0 Kommentarer till "Döda timmar"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!