Inte min dag!

Idag har verkligen inte varit min dag ALLS!
Vaknade halv tio för att jag skulle på stan med Anna och Lisa men kom verkligen inte upp ur sängen! Mådde piss. Så fick träffa dom på skolan istället! Skulle ha allmän undervisning i universitetet idag för alla som ska läsa de här programmet. Så Tomas visste var skolan låg och skjutsade mig 10 min innan jag började. Fick vägbeskrivning av Anna och Lisa till vilket hus jag skulle till. Så jag letade runt där himla länge och hittade verkligen inte vart jag skulle vara! Tillslut kommer vi fram till att jag är på fel universitet och klockan är då 13.25 och jag började 13.15. Jag skulle inte hinna dit jag skulle utan skjuts av Tomas. Som tur hade dom en paus klockan 14.00 så det var bara att skynda på! 13.55 hade jag ÄNTLIGEN hittat och kunde vara med den sista timmen.
Missade ingenting men så typiskt! Jag hade först gett upp och tänkte gå hem tills jag efter en bra bit av vandrande fick veta att det var paus.
-Universitetet som jag skulle till!

Sedan fick jag parkeringsböter imorse! Vill inte ha bilen här! Tomas och jag glömde he i pengar i automaten igår så det vara bara att ta den där J*vla lappen. 350 kronor på skiiit! Men den försvinner nog om en vecka. Det kostar ju 20 kr / dygn att stå här. 140 kr i veckan.
Måste fixa en cykel också. Bussen var så dyr och jag känner inte för att åka bil eller gå. För det är en bit!
Tomas fick reda på att bor man 6 km utanför skolan eller längre kunde man få gratis busskort! Och de gör ju jag! Så det ska jag fixa.
Nu ska jag bara ligga här hela kvällen i min sköna säng och kurera mig till på onsdag då det är dags för pubrunda!
Hare gött!
1 Kommentarer till "Inte min dag!"
Postat av: BRUNETTBLOGGEN

Helt rätt! :)

URL: http://brunettbloggen.se
Datum: 2010-08-30 / Klockan: 18:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!