Mig tid

Spelar halo 3 som vanligt, nördarna här i Sveg!
Igår hann vi även med en film och till det blev det jordnötter! Har inte ätit jordnötter på många år och då tyckte jag inte ens om det, men nu gillar jag det tydligen!
Ska hem till Krokom idag. Åker mellan 18 - 20, typ efter vi har ätit middag. Ska bli både roligt och tråkigt. Roligt för jag saknar mina vänner något sjukt! Vill umgås! Och min familj vill man ju hinna träffa innan jag åker till Uppsala.
Men tråkigt för jag kommer inte få se Tomas på 2 veckor, och då jag väl får se han blire bara för några dagar... Sedan är han här i Sveg i 1 månad!
Mycket prövotider nu!
Har bokat frisör tid i Uppsala den 25 för färgning. Vet inte vilken färg men efter utomlandsresan och sommarens slitigheter så kommer jag behöva en ny fräsch färg tills skolan börjar den 26 och jag känner att det är dags att låta en frisör göra jobbet!
Ska be mamma klippa lugg på mig då jag kommer hem! Eller så kanske jag klipper den själv? Nää.. dum ide!
Ska iaf fixa mina naglar ikväll! Dom har blivit jätte långa och redo för lite manikyr! Ska bli roligt! Ska nog hinna med en inpackning och ansiktsmask också. Sover ju halva dagen och är vaken halva natten så det blir nog inga problem!
Ska hinna springa ikväll eller imorgon också! Måste börja träna igen!
Lite mig tid!
Vad gör folk för att slappna av och ta hand om sig själv? Gör ni något speciellt?
0 Kommentarer till "Mig tid"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!