P - böter nr 2

Tummen upp för att jag fått fler läsare!
Idag var det då startdagen för min nya kurs, Skolans och förskolans samhällsuppdrag. Ska läsa 4 dokument på ungefär 20 sidor var och 3 böcker till på måndag! Så imorgon ska jag ägna min lediga dag till att läsa dom där dokumenten innan pubrundan drar igång klockan fem! Kommer bli jobbigt! Måste även fixa dom där andra tre böckerna så i helgen blir det bara plugg plugg!
Idag fick jag en till parkeringsböter! Dumma oss som glömmer lägga i! Nu är vi uppe i 700 kr. Vi ska från och med nu ställa klockan på mobilen 10 min innan lappen går ut så att vi aldrig mer glömmer!
Håller på att ladda ner filmen The Expendables, Har hört att den ska vara bra! Typ alla action hjältar är ju med!
Stallone
Lundgren
Jet Li
osv.

Så ska även hinna med en liten myskväll och se den!
Såg Taxi idag. Inte den nyinspelade versionen utan den gamla. Helt okej fransk film faktiskt! Rekomenderar er som gillar fräna bilscener att se den! Men även ni "flickvänner" som ska se den med eran kille så är den inte så hemsk. Roliga små inslag!
Nu ska jag borsta tänderna och sova! Har mycket att göra imorgon på väldigt lite tid! Har köpt 80 - tals kläder idag tills imorgon iaf! Så nu känner jag mig redo för alla tokigheter!
Sedan har jag köpt en ögonbrynspenna. Fyller på mitt sminkförråd! Men har en massa mer saker jag vill ha! Sitter fortfarande och väntar på min palett som jag hoppas ska komma imorgon! vill ju ha ögonskuggorna till 80 - tals sminkningen!

0 Kommentarer till "P - böter nr 2"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!