Ta en paus mitt i allt!

Såg nyss sex and the city med Julia, sista säsongen. Älskar den serien! Då man ser den kommer en massa minnen upp. Sorgliga och roliga.
Min favoritkaraktär är Samantha, hon gör hela serien! Och Anthony, så fort han öppnar munnen skrattar man.

Imorgon ska jag till Erika på dricka och kort kväll! Ska bli jätte kul! Egentligen skulle vi ju in till stan på krogen men efter en massa ryckten om att det varit helt dött så bestämde vi oss för att sitta i Erikas nya lägenhet istället som är as fin!
Även fast vi inte ska ut tänker jag göra mig iordning. Har sätt så himla slaffsig ut den senaste tiden bara för att jag suttit hemma så mycket så behöver sminka mig, klä upp mig och fixa till håret medan party musik dunkar i bakgrunden!
Är jätte pepp!
 <3

På torsdag blir det grillfest med några brudar från FÖRRA (Känns skumt att använda det ordet) klassen. Tror inte jag ska dricka, har ju inga pengar! Men umgås blir det! Hoppas de flesta kan komma!
Hoppas även jag hinner med att fika lite med Annika i helgen innan jag åker?!

Har fortfarande en massa som måste bli gjort så passar på att träffa alla så mycket som möjligt innan jag verkligen måste packa och fixa allt det där tråkiga.

Ska väl försöka sova snart så man kommer upp någorlunda tid imorgon! Tomas svarar ju inte i telefonen bara för att han nördar så lika bra att sova!
0 Kommentarer till "Ta en paus mitt i allt!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!