I feel... I feel....

Sitter nyduschad i soffan. Känner mig äcklig! Mycket finnar, magen stor som en ballong och jag har lite ont i halsen. Duschen fick alltså inte bort min äckelhet!
Det är Amerias got talent på fyran. Har ju bara ettan, tvåan och fyran!
Längtar efter mina goa tjejer! <3
Vill ha tjejkväll så fort som möjligt igen!
I lördags vare as mys!
Hämtade upp dom i stan och vi handlade en massa skiit! Sedan satt vi bara här och åt en massa och pratade om allt mellan himmel och jord!
Så nu längtar jag tills nästa gång!
Idag har det bara blivit slapp.
Oskar är också trött! Han är så gosig efter att vi lämnade han ensam i ett dygn i lördags, haha!
På onsdag ska jag iaf gå på stan med mamma, mormor och Helena. De ska bli mys! Då sover jag nog över i Krokom också! Så man hinner träffa dom innan dom åker hem igen.
Ha en bra måndag!
Ska söka lite jobb nu ja!
/ Ida
0 Kommentarer till "I feel... I feel...."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!