Jul i storstaden

Då sitter man i Sthlm!
Har varit här sedan i onsdags då man nätt och jämt tog sig ner hit pga snöovädret!
Har fått jätte mycket fina julklappar! Mycket till lägenheten, pengar, böcker (6 st!! Mkt att läsa nu) och kläder!
Fick 10500 kr i lön av Ica magneten, mycket fin julklapp måste jag säga!

Ska snart äta och sedan ska jag till Cecilie för spelkväll!
Vi har spelat en massa spel hela dagarna och igår var hela släkten här för julfirande! Var verkligen trevligt att träffa alla igen!
Mycket god mat och trevligt sällskap! Nya leken secret santa blev poppis!

Imorgon blir det lite shopping i Kista köpcenter och farmor kommer på besök. På måndag och tisdag ska man väl umgås och slappa lite, kanske lite mer shopping?
Sedan hemfärd på onsdag då jag och Tomas firar vår 3 års dag <3

Sedan är det nyår! Längtar jätte mycket, ska bara hitta en klänning och en fin ny jacka!
Mitt nya nyårslöfte: Gå ner julmatsvikten och allt skit man ätit under 3 månader, haha! Gått upp 4 kg! Så ska faktiskt börja ut och springa och bättra konditionen på samma gång. Vill bli vegetarian också... Men den ska jag fundera LITE till på. Lite dyrt att vara de! Haha!

Ha det fortsatt trevligt alla!

/ Ida
0 Kommentarer till "Jul i storstaden"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!