Nyårs pepp!

ÅH! Jag längtar som fan till nyår!!! Ska bli så kul!  Och imorgon äre dags för partajet! WIIIEE!!!
Igår firade jag och Tomas 3 år, vi fick inte göra annat än att slappa. Hur mys som helst! Fläskfilé, potatisgratäng och pepparsås blev det till middag och en mysig film!
Idag har vi gjort allt annat än att slappat! Tagit ner alla julsaker och börjat med storstädningen! Men den avbröts då mamma ringde och sa att i Krokom är det julbord ikväll! Och då är det ju onödigt att åka tillbaka till Lit sen eftersom vi ska vara i Krokom imorgon!
Så de får bli städning på lördag eller söndag!
Fast på söndag ska jag fika med Jenny! Så vi får väla se då vi tar tag i det nästa gång!
Imorgon kommer iaf Buster, Näs, Duberg, Victor, Mattias och Patrik hit vid två tiden! De blir lite öldrickandes hemma hos mig och sedan drar vi hem till Erika vid sex för PARTY! (Äta på Bela casa först) sedan in till krogen!
Vi ses i dimman gott folk!
/ Ida
0 Kommentarer till "Nyårs pepp!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!