Vikarie anställd!

Jag vet, sämst på att blogga!
Men har så mkt för mig!
JOBBAR OCH JOBBAR i Krokom på dagis! Jätte mysigt och jag älskar verkligen alla barnen!
Har två pojkvänner där också, haha!
Ska upp klockan 06.00 imorgon! TUNGT! Stängde idag också så är helt slut! Men det bästa är att man är helt trött då man kliver upp och åker hem. För väl på jobbet så blir man jätte pigg av alla glada och goa barn!
Var på möte med vikariepoolen idag också! Kommer bli en massa jobb nu framöver!
Har jag sagt att jag är reservplats 5! på sjuksköterskelinjen?! Så kanske kommer in där och kommer isåfall börja plugga den 16 januari igen!
Känns faktiskt skönt och håller tummarna som fan att jag ska komma in! Mkt plugg och pendling kommer det bli då!
Hmm.. får se. På fredag blir det mer jobb och Tomas åker hem till Sveg... BUHU, 2 veckor. 3 årsdag nästa gång vi ses!
Nu ska jag mysa lite med han och mina söta katter! Oskar har diarré men man ska väl älska dom ändå!
Erika och Helen var här igår kväll också! AS MYS! Ser framemot våra pysselkvällar!
/ Ida
0 Kommentarer till "Vikarie anställd!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!