05.36

Klockan är 05.36 och jag är super pigg!
Sa jag till Julia att hon skulle väcka mig klockan tolv imorgon och att jag faktiskt skulle gå upp? NJA!
Jobbet var helt OK iaf, typ inge folk! En liten rush vid kvar över två men sedan var det cool lugnt!
Det skulle varit fler som jobbade men Johanna hade ringt en massa och sagt att dom inte behövdes, och det stämde ju!
Idag hade vi iaf allt! Förutom glass, men annars så!
Jobbade med Josse också! Har inte sätt den bruden på evigheter! Så det var jätte kul! Hon ska komma hit till mig i Krokom på onsdag och grilla och sova över! Myspys! Ser ut som att min ensamma vecka inte blir så ensam då jag har jobb och vänner!
Har sökt en massa jobb idag nere i Uppsala. Då jag åker dit på fredag ska jag gå in på alla tänkbara Ica affärer i närheten och lämna mitt cv. Håller tummarna!
Sedan får jag ju veta nästa vecka vilken linje jag kommer in på! Om jag nu kommer in på någon!
Ska bli spännande.
Nu ska jag nog läsa min Twilight bok så jag blir klar med den någon gång! Julia och jag tänkte ha ett litet film maratoon då vi ska se ALLA Twilight filmerna igen. Eller ja, ettan och tvåan! Men först efter att jag läst boken så att jag kan ha en åsikt om filmen.
Ettan blev ju så mkt sämre då jag läst boken så ska se om jag tycker samma om tvåan då Julia tyckte att filmen var bättre för att det inte var en massa onödigt deppande! Haha.
Saknar min älskling! Vill ha han här i sängen bredvid mig så jag kan kramas nu istället för att sitta för mig själv! Fast jag antar att vid den här tiden hade han legat dreglandes bredvid och snarkat! haha, eller.. Han jobbar ju nu så han hade nog ändå inte varit här!
0 Kommentarer till "05.36"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!