4 dagars semester

I torsdags efter jobbet åkte jag till Sveg. Jobbade bara 1 ½ timme! Det var lite folk och vi var för många på golvet. Men Tomas var ändå ledig så inte blev jag ledsen för det!
Så stampade på gasen och vips som det va var jag framme i Sveg!
Blev filmkväll, Alice i underlandet! Tim Burton vet allt hur man gör film! Konstig men mycket rolig och bra! Fantasifull.
På fredagen gick vi upp klockan sju för att klockan åtta åka ner till Uppsala! Resan tog ungefär 4 ½ timme. Men vi hittade allt till lägenheten! Och fin var den! De vi skulle bo med var jätte trevliga! Wania och Björn. Vårat rum var stort och jag gillade köket bäst!
Ser verkligen fram emot flytten nu!
Efter besöket i lägenheten släppte jag av Tomas hos sin kompis Saam som bor i centrum. Sedan åkte jag vidare till Sthlm. Motorvägen var verkligen as kul att köra på!
Träffade Cecilie där! 1 ½ år sedan vi sågs typ! Så det var jätte roligt att se henne!
Hann även träffa Marcus och Sandra som bor tvärs över och lilla Cecilia. Sandra var höggravid i värmen, tyckte så synd om henne! för nog var det varmt i Sthlm! FYFAN!
Efter vi besökt dom åkte jag och Cecilie in till centrum för att fika.
Tiden gick så fort och vi ahde så mycket att ta igen! Men kul var det!
Så då jag kommer ner igen innan jag ska utomlands ska vi träffas en sista gång innan hon åker tillbaka till L.A.
Sedan var det bara att åka hela vägen hem till Sveg igen. Lång tid kändes de som att de tog! Men en roadtrip är ju alltid kul!
Hela helgen har vi varit med Buster, Nääs och Andreas. Spelade kort hos Duberg, spelat minigolf, kollat film, osv! En kanon helg!
Idag är sista dagen jag är här... Sedan kommer vi inte se varandra på 3 hela veckor. Kommer bli jobbigt! Har mkt mkt jobb att se framemot.. Suck!
Idag är det bykampen också!
Så har inte tid att ligga här och skriva mer!
0 Kommentarer till "4 dagars semester"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!