Ändrat pass

Min jobb tid är ändrad till 00 - 03! Jippie!
Erika och Ebba börjar då också så det blir samåkning!
Då kanske man orkar gå upp imorgon för att åka till staden!
Klockan är snart sex. Vad har jag gjort idag? Tittat tv.
Som sagt, dagarna går för fort och jag hinner verkligen inte med!
Julia och jag kollar resor för fullt, sa jag att vi INTE kunde åka till Tunisien?
Man måste tydligen ta spruta för 300 :- för att få åka. Och då måste man säga till på sjukhuset lite innan och de har vi inte gjort. Så det blir Turkiet eller Grekland som det ser ut nu så lutar det mer åt Turkiet då det är billigare!
Vill ha dig här, NU!
0 Kommentarer till "Ändrat pass"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!