Första kvällen

Igår var första stråketkvällen. Då jag kom dit 02.45 så var det jätte mycket folk men ändå inte så mycket folk som jag trott det skulle vara!
Så till ungefär klockan 03.00 var det folk.
Sedan kom det in två till innan 03.30 sedan var det helt dött till 05.00 då jag slutade. Så jag och Sandra städade hela restaurangen och försökte hålla oss sysselsatta!
Idag är det andra kvällen, jobbar från 01 - 04. Så slipper städa jätte mycket, ganska slappt pass! Lär ju bli ungefär lika mycket folk idag.
Det sura är att jag inte kommer kunna gå på stråket alls! Den enda dag jag är ledig är på onsdag, men dagen innan jobbar jag natt och dagen efter har jag ett 13 timmars pass så kommer inte orka supa alls eller gå ut. Det suger!
Sov iaf till 14.17. Länge sedan jag sov så länge, ser ut som att det varit as fint väder hela dagen och här har jag legat inne hela dagen. Men somnar man inte fören 06.00 så äre förståeligt!
Ska käka lite frukost nu sedan försöka göra något vettigt! Tror jag ska till affären och köpa lite hårfärg och försöka få bort min utväxt! Ska klippa mig på måndag!
0 Kommentarer till "Första kvällen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!