Fullt upp

Söndags kväll innan jag skulle åka och jobba kom Tomas och överaskade mig! Han skulle vara ledig ett tag och tänkte vara här då!
Blev helt överlycklig!
Så vi har umgåtts hela dagarna och sedan har jag jobbat nätterna.
Men hann iaf med en fylla i onsdags på stråket!

Idag är det mitt näst sista pass på donken! Längtar så mycket till söndag då jag äntligen är fri från det där stället! Men det är 18 timmar och en massa folk kvar innan det kommer hända!

Sov till halv tre idag. Det var skönt men nu känns det som om jag sovit bort hela dagen eftersom jag ska börja jobba 18.00. Jobbar till 03... Aja, de är iaf inte 05 som imorgon! 20.15-05.00. Ska försöka överleva de sista passet!
De är ju yran helgen nu så det är fullt upp hela tiden! Men får iaf höra och se lite av en massa artister! Det är ju lugnt då de stora artisterna spelar på stortorget!
Igår vare The Ark och Europe!

Ska duscha och börja göra mig iordning...
På söndag ska jag till Erikas nya lägenhet med Malin och fika! Ska bli as mys!
0 Kommentarer till "Fullt upp"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!